Saturday, October 6, 2012

27 Dresses ..


Pukul 2pm , aq tengok channel 2 iaitu citer 27 dresses ... Cerita ini sangat best ... Tajuk citer dye aja da buat aq berminat untuk tengok ..


Jane Nichols telah menjadi pengapit pengantin untuk 27 perkahwinan. Satu malam ketika dia menghadiri dua majlis perkahwinan hampir serentak, dia bertemu Kevin Doyle, seorang lelaki yang memandang sinis kepada perkahwinan and dia seorang penulis/wartawan yang diminati oleh Jane. Sementara itu, Tess Jane kakak Jane jatuh cinta dengan George, Jane bos . Masalahnya ialah George adalah lelaki yang Jane cintai dalam diam akan berkahwin dengan kakaknya ? ( Its so so so so unpredictable ... Kalau aku dekat tempat Jane ? How ek ? Apa aku nak buat ? Sayang lelaki tu, tapi kakak da sukakannya tanpa tau kita pon ada perasaan kat lelaki tu ? Walawey .... )

Kevin, yang menulis liputan untuk majlis  perkahwinan ini.  Buku nota Jane tertinggal didalam teksi dimana masa tu Jane and Kelvin share teksi sebab nak cepat. Setelah melihat kandungan perancang Jane sebelum pulang, dia kemudian memutuskan untuk menggunakan kandungan sebagai bahan bagi penulisannya pada "perennial bridesmaid" dan diharapkan mendapat sambutan dari cerita sebenar. Jane tidak menyedari niat Kevin, dan apabila dia meminta untuk menemubual beliau untuk kolum beliau pada Tess, mendapat beliau untuk mencuba semua 27 pakaian pengapit dalam almari beliau. Kevin mengambil gambar ke 27 pakaian pengapit dan menghantar artikel yang lengkap kepada bosnya. Tapi sayangnya semuanya da terlambat bila Kelvin nak tarik balik artikel dia dari keluar di muka hadapan surat kabar .. Jane dapat tau and dia sangat marah .. Apakah kesudaah cerita ni ? Haaa apa lagi, cari la kat youtube ke apa citer ni . tengok apakah kesudahan cerita ini . Hehe .. 

Okey nak share dengan you all gambar2 pakaian pengapit dia. hehe . Kalau la dekat Malaysia ada macam ini kan seronok . Tiap2 orang kawin aku nak jadi pengapit . heheh ..







OKEY TENGOK PICTURE DI BAWAH. HEHE TENGOK ALMARI SI JANE .. BANYAK AN BAJU PENGAPIT ? HAHA . TU LA KESEMUA 27 HELAII DRESSES PENGAPIT .. BEST GLER WEYY ..



HAAA SEE ? BEST AN ? NI BARU SIKIT BAJU PENGAPIT PENGANTIN YANG AQ TUNJUKKAN . HEHE. NAK TENGOK SELEBIHNYA, TENGOK LA CERITA DIA .. SIAP ADA BAJU PENGAPIT SARI, CHEONGSAM, KIMONO, TUXEDO AND MACAM2 LAGI LAA.. 

No comments:

Post a Comment