Friday, February 11, 2011

aku nak cakap sumtink ni !!

salam . u , i na ckp kt u sumtink ni ? i tak tau la nak ckp mcm ne . tp i da tak bole nak simpan .. at 1st , i nak ckp yg seseorg tu ada hak msing2 .. hak yg org len tak bole nak mrh or apa la bile kite simpan perasaan ni .. i nak ckp kt u .. i suke u . i suke u mse 1st time kite jmpe . tah la i pun tak tau npe i suke u . tp yg i tau i suke kt u .. myb sbb u soft spoken and sentise senyum ... sbb tu i suke. tu i membuat kn i tertarik ngn u .. i tak kisah la u ckp i ni perigi cari timba . tapi i cume nak confess j kt u . apa aja keputusan terpulang pd u . yg pnting i da ckp . andai kata kite tak jd apa2 pun . biar la benda ni jd rahsia . yg pnting i da berterus trg ...

hahah .. bole tak ckp mcm ni kt lelaki yg kite suke ?

18 comments:

  1. gile kentang ~
    cannot go lorh . haha :p

    ReplyDelete
  2. wow....dear...
    i tabik u r...
    but the way...
    i pon nk wat cm u tp x der keberanian...
    hehehehe...

    ReplyDelete
  3. ks : huhuh . asl ? tak bole ckp mcm ni ke?

    ReplyDelete
  4. queen : huhuh . tah la . i berani meluahkn . tp tak nak tgok muke dy. bule tak ? huhuh

    ReplyDelete
  5. hahah .. klu ada org ckp kat kau mcm ni , kau ckp apa ?

    ReplyDelete
  6. what did u say ??? nak ckp psl naruto apa ? hahhaah

    ReplyDelete
  7. hurm , nua .. aq nye tl2 ni . cube ckp bhse yg aq phm ? bhse melayu or eng ? aduh ...

    ReplyDelete
  8. hahaha . . . ntah lh . malas nak pikey ~

    ReplyDelete
  9. hahaha .
    up to u how to judge .
    people have they own reason ~

    ReplyDelete
  10. hahaha .. letih la ckp ngn kau ni .. aduh ..

    ReplyDelete
  11. haha. sama aja . pun letih gak nak ckp . huhuuh

    ReplyDelete
  12. ye la . da kau tu kuat ngnjing !haha

    ReplyDelete