Friday, January 17, 2014

2 JAN, HARI LAHIRKU , HARI AKU BERJALAN DAN MAKAN ...

2 JAN AQ PERGI SEGAMAT DENGAN MAMA N PAPA COS PAPA ADA URUSAN DENGAN ORANG SANA .. NAK PECAH GERAN TANAH KATANYA, SO AQ PUN FREE AQ FOLLOW LA MAMA N PAPA KE SANA .. SAMPAI SANA LEPAS URUSAN PEJABAT, KITE ORANG PERGI MELAWAT KUBUR BARU DEKAT KAMPUNG ALOR, SEGAMAT .. 

THEN BALIK RUMAH NENEK TIRI AKU DEKAT KAMPUNG BATU BADAK, SEGAMAT .. HEHE . BELAKANG RUMAH NENEK AKU NI ADA DUSUN, KIRI KANAN , DEPAN BELAKANG DUSUN .. IMMA BIRTHDAY GIRL AND IMMA FARMER TOO .. HAHA .. YANG PICTURE BELAH KIRI TU ADALAH RUMAH BURUNG PAPA AKU... SO MEMANG KALAU BALIK AKU USHA LA UMA BURUNG NI. TERINGIN NAK MASUK DALAM. TAPI X PENA DPT PUN. HAHAHA

SO INI LA HASILNYAA . HASIL TANGKAPAN ... SEMPENA BIRTHDAY AQ .. HAHA .. RAMBUTAN 2 PLASTIK, CEMPEDAK 2 BUAH, BUAH NONA ADA 2 BUAH, DURIAN INI HAA. DURIAN SEGAMAT. DAPAT FREE 20 KG LEBIH . HUAAAAA, PUAS AKU MAKAN. THANKS TO KAWAN PAPA BELANJA DURIAN NI .. LEPASTU KAWAN PAPA BELANJA MAKAN UDANG GALAH AND IKAN BAUNG . NYUMMMMMM .. ADA 1 RESTAURANT DEKAT SEGAMAT INI MEMANG TERKENAL DENGAN MASAKAN KAMPUNG DGN IKAN SUNGAINYA, IKAN APA JE LAAA. MEMANG YUMMY ..... PUAS MAKAN ... HEHE 


MY PRESENT .. HEEEE .. NOVEL NOVEL AND NOVEL .. ORANG MAYBE PELIK AKU HAPPY BILE DPAAT HADIAH NI .. BUT HEYYY SUKE HATI LAA, AQ APPRECIATED APA YG ORANG BAGI AKU . AND AKU SANGAT2 SUKA KAN NOVEL. OF COS AKU AKAN BACA AND SIMPAN DENGAN BAIK. SIAP BERBALUT AU .. HEE. THANKS TO MAMA, PAPA AND ANN FOR THE GIFT .... <3 p="">
AND TO ALL OF THESE GIFT DI BERI OLEH YANA, MAKSU, MAMA & PAPA, SHASHA . THANKS FOR THE GIFT. SANGAT2 APPRECIATED .. I LOVE IT SO MUCH ........ MUAHMUAHMUAH <3 p="">

No comments:

Post a Comment